Vysprávková souprava vozovek VSV 1000 / VSV1000M

Vysprávková souprava je určena k opravám děr a výtluků vozovek, místních komunikací, cyklostezek, chodníků a pěších zón směsí kameniva a asfaltové emulze tryskovou metodou. Technologie spočívá v přípravě místa vyfoukáním proudem vzduchu, vyplněním místa směsí kameniva a asfaltové emulze a v závěrečné fázi dojde k zasypání suchým kamenivem. Díky této rychlé a moderní technologii jsou opravená místa připravená ihned k provozu.

Popis produktu:

Nástavba se vyrábí se zásobníkem o objemu 1,0m3 a je určena k montáži na vozidla kategorie N1 a N2 nebo speciální samojízdné pracovní stroje. V zásobníku nástavby se nachází dávkovací šnek, který je poháněn hydromotorem a dopravuje kamenivo ke směšovači, kde je strháváno tlakovým vzduchem. Tlakový vzduch je vytvářen dmychadlem a slouží k vyfukování výtluků a také k dopravě kameniva od směšovače do hubice a dále do vyspravovaného místa. Na pravé straně nástavby se nachází nádrž na bitumenovou emulzi s plynovým ohřevem. Odtud je čerpadlem dopravována do hubice, kde se mísí  s kamenivem  a vytváří směs, kterou se poškozená místa vyplňují. Všechny funkce nástavby jsou ovládány z řídícího panelu na konci pracovního ramene u hubice, nebo z kabiny vozidla u modelu s předním ramenem. Nástavba je poháněna od hydraulického okruhu nosiče nebo samostatným nástavbovým motorem.

Specifikace nástavby:

  • kompletní nástavba s plynovým ohřevem emulze
  • ovládací panel na zadním pracovním rameni
  • výstražný signál do kabiny řidiče
  • výstražný maják
  • odklopná střecha zásobníku
  • standardní barva – oranžová (RAL 2011)

Máte zájem o více informací o tomto produktu? Chcete produkt předvést?

Volitelné příslušenství:

  • provedení s nástavbovým motorem
  • plnení bitumenové emulze vlastním zubovým čerpadlem
  • odstavné nohy (sada)
  • zadní ochranná plachta
  • ochranné síto do zásobníku
  • bezodkapové rychlospojky
  • zvláštní lak (dle vzorníku RAL)

Výhody použití VSV:

  • malé rozměry a celková hmotnost vozidla
  • vysoká bezpečnost při provozu
  • opravy děr a výtluků lze provádět bez omezení silničního provozu
  • snadná a rychlá obsluha
  • opravy výtluků až do hloubky 50 mm v jedné vrstvě
  • nejsou potřeba žádné předchozí úpravy vozovky před vysprávkou
  • vyspravená místa jsou ihned připravená k provozu
  • jedná se o levnou a moderní technologii bez nutnosti použití vibračních válců

Technická data

 

  VSV 1000 VSV 1000M
Rozměry:    
Délka nástavby 3100 mm 3466 mm
Šířka nástavby 1560 mm 1560 mm
Výška nástavby 1350 mm 1350 mm
Náplně:    
Zásobník kameniva třídy 2/5 (2/4) 1 m3 (1200–1400 kg) 1 m3 (1200–1400 kg)
Nádrž bitumenu typu C60B5 (C65B3) 220 dm3 220 dm3
Plynové láhve (2 ks)    
Nádržka na čistící prostředek bitumenu 14 dm3 14 dm3
Hmotnosti:    
Provozní hmotnost nástavby 850 kg 1250 kg
Hmotnost plné nástavby 2450 kg 2800 kg
Parametry nosiče:    
Průtok hydraulického oleje 40 dm3/min 40 dm3/min
Maximální tlak hydraulického oleje 180-210 bar 180-210 bar
Svodové potrubí do hydraulické nádrže    
Provozní napětí 12 V DC 12 V DC
Pracovní podmínky:    
Okolní teplota min 10°C min 10°C
Pracovní teplota bitumenu obvykle dle druhu 50 – 70°C obvykle dle druhu 50 – 70°C
Pohon:    
Motor –  LOMBARDINI LDW 1003 FOCS
Typ –  naftový tříválec vodou chlazený
Objem –  1028 cm3
Maximální pracovní výkon –  11kW/2200 ot/min
Objem nádrže paliva –  30 dm3